Bo's discussies
Welkom enkel volledige ingevulde profielen krijgen toegang en dit met geldige email adressen .G mail wordt niet aanvaard ,ook yahoo worden geweigert .Isje profiel na 14 dagen niet aangevuld dan wordt deze meteen verwijdert een nieuw profiel aanmaken is dan ook onmogelijk (ip adres is dan geblokkeerd)

Over van alles en nog wat

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Hoe is dit forum onstaan

Go down 
AuteurBericht
Bonanza
Admin
Admin

Aantal berichten : 8360
Registratiedatum : 03-12-15
Leeftijd : 58

BerichtOnderwerp: Hoe is dit forum onstaan    za jan 27, 2018 9:42 am

Het forum is tot stand gekomen om een beter overzicht te krijgen van mijn eigen muziek collectie die ik door de jaren heen bijeen kreeg.Daarmee dat ik dacht om elke cd te plaatsen op een betrouwbare server ( cloudlocker) .Dat kost mij elk jaar wat euro's om de cd online te houden .Daarmee dat er hier ook soms nog linken staan van vroegere servers zoals mega upload bij de ouder topics .Het nadeel van cloudlocker als free member is dat jullie geduld moeten oefenen om iets binnen te halen .Ik verplicht niemand tot iets om een pre aan te schaffen dat is nooit de bedoeling geweest en zal het ook nooit worden .Enkel als jullie een volledig ingevuld en naar waarheid ingevuld profiel is ingevuld ,pas dan krijgen jullie toegang.Als jullie profiel verandering ondergaat met de hierboven strijdige regels worden jullie zonder verwittigen verwijdert .Liever een kleine groep actieve leden als een lijst van meer dan 1000 waar je niets aan bezit .

veel plezier hier

Hoe is dit forum onstaan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels van het forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bo's discussies :: Nieuws en medelingen-
Ga naar: