Bo's discussies
Welkom enkel volledige ingevulde profielen krijgen toegang en dit met geldige email adressen .G mail wordt niet aanvaard ,ook yahoo worden geweigert .Isje profiel na 14 dagen niet aangevuld dan wordt deze meteen verwijdert een nieuw profiel aanmaken is dan ook onmogelijk (ip adres is dan geblokkeerd)

Over van alles en nog wat

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Het forum is enkel toegankelijk voor vip leden hoe je vip kan worden lees je hier

Go down 
AuteurBericht
Bonanza
Admin
Admin

Aantal berichten : 8360
Registratiedatum : 03-12-15
Leeftijd : 58

BerichtOnderwerp: Het forum is enkel toegankelijk voor vip leden hoe je vip kan worden lees je hier   do jan 04, 2018 5:38 pm

Bij deze is enkel het forum nog toegankelijk voor vip leden .
hoe kan je vip worden ? Door een volledig ingevuld profiel hier in jullie profiel aan te vullen al diegene die dit niet bezitten gaan vanaf 1 feb verwijdert worden .Dus je nicknaam , waar je woont en wat je hobby's zijn en je leeftijd natuurlijk

voor de rest hou het netjes en veel plezier hier

full member
full member

Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 07-02-16
Leeftijd : 60

BerichtOnderwerp: Re: Het forum is enkel toegankelijk voor vip leden hoe je vip kan worden lees je hier   zo jan 07, 2018 5:41 pm

Langs deze weg een woordje van dank dat ik terug bent toegevoegd aan de groep Very Happy .Ik was jullie kwijt bij een crash van PC en vond jullie nergens terug. En nu ben ik er weer.Heel vriendelijk bedankt voor de uitnodiging. lol! Mvg,Danny@Daniel
Terug naar boven Go down

Het forum is enkel toegankelijk voor vip leden hoe je vip kan worden lees je hier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opening Halloweenparty! [open voor iedereen]
» Regels van het forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Bo's discussies :: Nieuws en medelingen-
Ga naar: